Méér dan een goed idee
Hannah weet dat ondernemen verder gaat dan een sterk concept uitwerken. Met haar marketingbureau ELEVEL helpt ze bedrijven met hun marketing uitdagingen. Haar succesformule? Creativiteit op basis van strategische gedachten.
Van jongs af aan wist Hannah al dat ze wilde ondernemen. Haar eerste uitgevoerde idee pitchte ze op de manege: een modeshow met paarden. “Dat is natuurlijk een tijd geleden, maar ik merkte toen al hoe gaaf ik het vind als anderen enthousiast worden van mijn ideeën.”
Marketing met beleving
ELEVEL richt zich op belevenis marketing: online en offline campagnes die niet alleen zichtbaar zijn, maar ook een gevoel losmaken. “De juiste snaar raken en een indruk achterlaten bij je doelgroep kun je overal in doorvoeren. Van huisstijl tot social media en van video tot evenement. Maar ook door het opsturen van een ludiek pakketje of een grappige billboard campagne.”
Inspiratie haalt team ELEVEL uit samen brainstormen. “We versterken elkaar, een idee wordt zo steeds beter. Samen bedenken we concepten die je in je eentje niet zou verzinnen.”
De uitdagingen van het ondernemen
Ondernemen kent ook zeker obstakels. “Juist op momenten dat alles tegenzit, moet je blijven geloven dat het goedkomt. Er waren momenten waarop ik dacht: hoe ga ik dit oplossen? Een positieve mindset helpt je erdoorheen.”
Als vrouwelijke ondernemer weet ze dat je soms extra stevig in je schoenen moet staan. “Ondernemen is nog steeds een mannenwereld, maar dat betekent niet dat je minder kansen hebt. Het is belangrijk dat je je mannetje (vrouwtje..) staat.”
Van campagne naar champagne
Succes draait niet alleen om groei en cijfers, maar vooral om een gemotiveerd team en klanten die bewust voor ELEVEL kiezen. “Als ik op een evenement lachende gezichten zie en mensen die onder de indruk zijn van onze ideeën, dan ben ik echt trots.”
De toekomst: blijven bouwen aan beleving
Hannah wil samen met haar team impact blijven maken, vernieuwende concepten bedenken en blijven doen waar ze energie van krijgen: belevenissen creëren. Haar advies? “Blijf betrokken bij je passie. Ook als je organisatie verandert en je als ondernemer verder weg komt te staan van de operatie.”