Zero emissiezone Arnhem komt eraan
Per 1 juni 2026 voert Arnhem een zero emissiezone in. Tegelijk worden de eisen van de bestaande milieuzone aangescherpt. Uiteindelijk (2030) mogen er in het centrum van Arnhem alleen nog uitstootvrije bestel- en vrachtwagens rijden. Voor ondernemers vraagt dat om andere keuzes in vervoer en logistiek. De gemeente wil...